Rpg Fairytales
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 

 Meet The Joker, my first drawing

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Rhys

Rhys


Aantal berichten : 15
Reputatie : 0
Registratiedatum : 05-01-13
Woonplaats : In a box

Meet The Joker, my first drawing Empty
BerichtOnderwerp: Meet The Joker, my first drawing   Meet The Joker, my first drawing I_icon_minitimezo jan 06, 2013 5:11 am

Nou euhm... Ik teken dus ;P Meestal teken ik ogen van mensen, dieren en mythische wezens, maar deze ene keer dacht ik van: waarom geen portrait van iemand?
Dus ik besloot niemand minder dan The Joker van Batman te tekenen xD
Voor de eerste keer vond ik 'm best wel goed gelukt.
Aanschouw:

Meet The Joker, my first drawing Demhqa


Het klopt dat de ogen ongelijk zijn. Maar dit was de allereerste foto toen ie net af was en ze zijn nu echter al wel bijgewerkt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Louisa

Louisa


Aantal berichten : 57
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ja, heb ik.

Meet The Joker, my first drawing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet The Joker, my first drawing   Meet The Joker, my first drawing I_icon_minitimedo jan 10, 2013 10:19 am

Je tekening geeft me de kriebels en dat is een compliment. De ogen zijn inderdaad wat scheef maar gaaf gedaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chocoladesnoepje

Chocoladesnoepje


Aantal berichten : 68
Reputatie : 0
Registratiedatum : 10-02-13

Meet The Joker, my first drawing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet The Joker, my first drawing   Meet The Joker, my first drawing I_icon_minitimezo feb 17, 2013 6:22 am

Ik heb nooit de films gezien, maar wat me meteen aantrekt in jouw tekening zijn de ogen, die staan erg mooi. Ik denk dat het een lastig personage is om te tekenen, en vind dat je er, voor een eerste poging zeker in geslaagd bent! ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.korraforum.tk
Gesponsorde inhoud





Meet The Joker, my first drawing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet The Joker, my first drawing   Meet The Joker, my first drawing I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meet The Joker, my first drawing
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rpg Fairytales :: Algemeen :: The Lounge Room :: Art Gallery-
Ga naar: