Rpg Fairytales
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 

 Maeryn McCannen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Maeryn

Maeryn


Aantal berichten : 62
Reputatie : 0
Registratiedatum : 26-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Naast de buren

Maeryn McCannen Empty
BerichtOnderwerp: Maeryn McCannen   Maeryn McCannen I_icon_minitimezo feb 17, 2013 3:59 am

Algemeen
Voornaam: Maeryn
Achternaam: McCannen
Bijnamen: May
Leeftijd: 17
Geslacht: Vrouw
Ras: Mens (Vampier in opleiding)
Geboortedatum: 25 oktober
Sterrenbeeld: Schorpioen
Geboorteplaats: Engeland, Camebridge

Persoonlijk
Maagd: Ja
Optimist of pessimist: Optimist
In staat om te moorden onder welke omstandigheden: Als mijn vrienden bedreigd worden, of iets dergelijks, zal ik niet twijfelen, hoewel ik echter onder geen enkele omstandigheid een van mijn vrienden iets aan zou kunnen doen.
Geef je om wat anderen van je denken: Nee
Georganiseerd of chaotisch: Beetje er tussenin.
Waar zoek je naar in een mogelijke geliefde: Hij moet me vooral accepteren zoals ik ben, en geen slap watje zijn. Daarbij speelt uiterlijk ook een rol -ik ga niet met enge gluiperds of doetjes daten. Hij moet onvoorwaarlijk van me houden.


Uiterlijk

Tattoo's: Zes sterren boven mijn borsten, nog drie sterren op m'n linkerarm. Misschien dat ik er nog een paar laat zetten.
Piercings: Snakebites
Littekens: Geen
Lengte: 1.75
Oogkleur: Bruin
Haarkleur: Varieert van paars tot rood. Natuurlijke kleur is zwart.
Bouw: Goedgevormd, lange benen en niet dik. Slanke taille, geaccentueerd door mijn iets brede heupen.

Familie en anderen
Moeder: Elvira McCannen (Drug addict)
Vader: Joe McCannen (Dead)
Zus(sen): Geen
Broer(s): Geen
Vrienden/Vriendinnen: Ella (eigenaresse van de shop Ella in Human world)
Partner: Love is for the weak
(Mentor): Louisa

Karakter
Ze trekt zich er niets van aan wat mensen van haar vinden. Haar haar heeft vrijwel elke maand een andere kleur en ze kleed zich nogal apart om te laten zien dat zij er ook is. Ze is veel genegeerd en wil dat nu goedmaken.


Geschiedenis

Ze heeft sinds haar tiende jaar dromen, nachtmerries, visioenen... Hoe je het noemen wilt. Ze is er nooit voor teruggedeinsd om de visioenen te bekijken, hoewel sommige wel heel bloederig waren. Nu ze Louisa kent weet ze dat haar visioenen echt zijn, gebeurd in het verleden van de vampiers.
Nu krijgt ze echter met nieuwe dingen te kampen, dingen die betrekking tot haar en de toekomst hebben...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maeryn McCannen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rpg Fairytales :: Algemeen :: The Lounge Room :: Introducties & absenties-
Ga naar: