Rpg Fairytales
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 

 Korralicious

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chocoladesnoepje

Chocoladesnoepje


Aantal berichten : 68
Reputatie : 0
Registratiedatum : 10-02-13

Korralicious Empty
BerichtOnderwerp: Korralicious   Korralicious I_icon_minitimezo feb 17, 2013 6:38 am

Nou, wat is Korralicious nou?
korraforum.tk


Wel, dat is een lang, maar boeiend verhaal. Ik schrijf al heel mijn leven verhalen, gedichten, en dergelijke. Die verhalen of gedichten waren voor 99% kluismateriaal, en niemand mocht ze ooit lezen, behalve mijn vriendin, wiens vader voor Nickelodeon werkt, hetgeen ik toen niet wist, of ook niet vermoede. Nu, een jaar of vier later, anno 2012, werd ik door die vader uitgenodigd om deel te nemen aan het Belgische Nickelodeon Writing Fellowship, omdat hij, via z'n dochter, het script had gelezen, en onder de indruk was. Ik stond eerst weigerachtig tegenover het verzoek, denkende dat mijn schrijfvaardigheden beneden het niveau van Nickelodeon lagen, en het komt enkel door de massale steun van mijn omgeving dat ik deelnam, en momenteel in de finale zit.

Tevens krijg ik een eigen serie, die ik mag schrijven en die uitgezonden zal worden (najaar 2013 / 2014) Het is dus allemaal geweldig, maar toen ze me vroegen om voor de promotie van hun nieuwe serie The legend of Korra, die nu op tv te zien is, een site te maken, en me carte blanche gaven, was het compleet.

Op Korralicious kan je als een stuurder uit de Avatarserie, deelnemen, en binnenkort lanceren we ook onze 3D RPG, momenteel is de site enkel open voor de staff, maar je kan ze al bekijken, en eventuele tips doorspelen.

You're Korralicious
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.korraforum.tk
 
Korralicious
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rpg Fairytales :: Algemeen :: The Lounge Room :: Advertise-
Ga naar: