Rpg Fairytales
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 

 Onzin-Topic

Ga naar beneden 
+5
Kaila
Louisa
Rhona
Raven
Elijah
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 04, 2013 5:42 am

Lang leve het ouderlijk toezicht Rolling Eyes

Ik zal even een privébericht sturen, dan kan ze het veranderen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Elijah

Elijah


Aantal berichten : 12
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : 3e Prullebak links van jou.

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 05, 2013 4:14 am

Louisa je bent toegevoegd aan de groep Vampires Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Louisa

Louisa


Aantal berichten : 57
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ja, heb ik.

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 05, 2013 4:56 am

Oke, dankje! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 05, 2013 7:56 am

Welkom Louisa Smile Leuk om nog een actief lid erbij te hebben! Als je zin hebt om een keer samen een RPG te doen lijkt dat me erg leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Louisa

Louisa


Aantal berichten : 57
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ja, heb ik.

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 05, 2013 8:18 am

Dankje Raven, ik vind het leuk erbij te zijn! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 05, 2013 10:48 pm

Hey heb je misschien zin om een topicje te doen in 'The Graveyard'? Ik weet niet of ik iedere dag zal kunnen posten, in verband met school enzo, maar ik heb wel zin om samen en topic te doen Smile
Is dat een idee?

En je mag me wel Anne noemen hoor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Louisa

Louisa


Aantal berichten : 57
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ja, heb ik.

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimezo jan 06, 2013 8:26 am

Okee, je kunt mij Nadia noemen Wink en een topic doen lijkt me leuk! Ik open er wel een Smile

Weet iemand trouwens een site waarop je plaatjes kunt uploaden? Ik heb een plaatje bewerkt en die staat nu in mijn bestanden maar ik heb er dus geen URL van. De site die ik normaal gebruik, heeft me in de steek gelaten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimezo jan 06, 2013 7:15 pm

Jippie klinkt leuk!

En dan zou ik als ik jou was imageshack.us eens proberen, die werkt voor mij altijd prima Smile

EDIT: Ik heb je post net gelezen Nadia. Ik heb zin om ook te posten! Waarschijnlijk heb ik vanmiddag/vanavond wel even tijd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Louisa

Louisa


Aantal berichten : 57
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ja, heb ik.

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimezo jan 06, 2013 8:26 pm

Oker bedankt voor de tip! ik zal die site eens proberen.
Ik zo je post wel verschijnen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimema jan 07, 2013 6:43 am

Blergh stomme eerste schooldag! Vanochtend misselijk en buikpijn... niet echt een leuk begin van de dag.
Gelukkig nog geen toetsen trouwens en morgen lekker een verkort rooster jocolor

Haha Louise, moest wel even lachen om jouw antwoord bij 'woonplaats' XD "Ja, heb ik" Laughing

De rest van jullie allemaal een beetje een aardige dag gehad? Ik neem aan dat jullie ook allemaal eerste schooldag hadden vandaag?
Terug naar boven Ga naar beneden
Louisa

Louisa


Aantal berichten : 57
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ja, heb ik.

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimema jan 07, 2013 9:03 am

haha het is heel flauw ik weet het ;P
De eerste schooldag viel wel mee, ik had een korte dag en we deden niet zo veel. Ik heb wel een paar toetsen deze week dus dat is nogal deprimerend..
Het was wel wennen! ik zal nu ook wel minder tijd hebben om te RPGen maar ik probeer gewoon zo vaak mogelijk te kijken.
Beterschap Anne! Smile

Zou je trouwens kunnen reageren op ons forum, Anne? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimedi jan 08, 2013 4:04 am

@Louise: Gepost! En een lange ook Razz
Hè bah zeg! Toetsen Sad Ik had vandaag ook alweer een SO Latijn, donderdag een GP Bio en vrijdag een GP Engels BLERGH! Maargoed als we daar doorheen zijn is het weer lekker weekend Very Happy

@Rhys: Vet stoere tekening heb je gepost zeg! Ik wou dat ik zo goed was in tekenen XD maar misschien durf ik binnenkort ook wel iets neer te zetten...
Ik ben in ieder geval super benieuwd naar wat je verder nog gaat maken! Wel uploaden hè?!

En ook nog even een complimentje voor jou en Naomi, zijn weer mooie posts in jullie topic. Ik heb zin om verder te lezen jongens!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimedi jan 08, 2013 5:21 am

Haha, school is weer begonnen. Meer om te janken x3 Heb ook ongelooflijk veel toetsen.
Vandaag: Duits toets gehad.
Morgen: Wiskunde, dat we vandaag hebben opgekregen o.O En natuurkunde over wrijving ofzo x3
Donderdag: Grieks, heel hoofdstuk 16 en het medium leren -.- Rottijd, weet niet eens hoe je um moet vertalen.
Vrijdag: Daar vinden ze vast nog wel iets op, geloof me -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimedi jan 08, 2013 5:57 am

WOW dat is veel!
en ging die Du. van vandaag een beetje goed?

Ik heb zelf net Grieks laten vallen en Latijn gehouden, maar als ik het me goed herinner is het medium dit:

- ww's met alleen medium-uitgang vertaal je gewoon actief
- ww's met actieve én medium-gang heb je drie opties
1. wederkerend (vb: ik maak 'mezelf' los)
2. van eigen belang (vb: ik maak 'voor mezelf' los)
3. passief (ik word losgemaakt)

zoiets? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Louisa

Louisa


Aantal berichten : 57
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ja, heb ik.

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimedi jan 08, 2013 10:20 am

Het klopt wat je zegt Anne Smile ik ben er ook mee bezig. Heb jij ook het boek Pallas, Naomi?
@ Rhys het klinkt allemaal heel moeilijk maar als je er een paar keer in de week mee bezi bent, valt het wel mee Smile Bij ons is het ook echt meteen weer volop werken Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimewo jan 09, 2013 5:07 am

@Rhys: Ongelukje... Verkeerd knopje aangeklikt en nu is je post opeens verdwenen? Sorry!

Haha, gymnasium x3 En ik zit in de derde :p Ik mag aan het einde van dit jaar een vakkenpakket kiezen, maar ik heb werkelijk geen idee welke kant ik op moet x3 Misschien wil ik Spaans gaan doen :3
Ik zit wel te denken aan Natuur en Gezondheid, en dan iets in de richting van homeopatische arts...
Welk niveau doen jullie eigenlijk allemaal? (En voor Raven, welk profiel heb je gekozen+welke extra vakken?)

@Louisa: Jah, Pallas en Roma. En dan van die boeken die al twaalf jaar meegaan fzo x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimewo jan 09, 2013 7:14 am

@Naomi: ik heb CM gekozen en dan heb ik dus Duits, Geschiedenis, Economie en Biologie een korte tijd terug had ik nog AK, maar ik ben overgestapt naar Biologie, omdat ik dat toch wel erg interessant vind en omdat je dan meer opties open houdt.)
Homeopathie is inderdaad wel heel erg interessant! Ik ben benieuwd wat je gaat kiezen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Louisa

Louisa


Aantal berichten : 57
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ja, heb ik.

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimewo jan 09, 2013 9:14 am

Ik zit ook in 3Gym en onze griekse en latijnse boeken zijn er ook echt slecht aan toe. Helemaal getaped enzo haha ;p Ik denk dat ik Economie en Maatschappij ga kiezen. Dat past het beste bij me :3 zijn jullie ook zo moe? ik vind school echt weer wennen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaila

Kaila


Aantal berichten : 11
Reputatie : 0
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 24
Woonplaats : in een doos

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 10, 2013 3:23 am

Ik zit pas in het eerste dus ik heb nog geen vakken laten vallen of iets:p
Ik doe havo als advies.
En ja het is wel ff wennen idd nu iedereen weer naar school gaat. Ik moet ook best vroeg op. Hoelaat moeten jullie eigenlijk op?
Terug naar boven Ga naar beneden
Louisa

Louisa


Aantal berichten : 57
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ja, heb ik.

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 10, 2013 4:57 am

7 uur en ik moet om 8:20 op school zijn. Ik ken mensen die vroeger op moeten staan dus ik heb nog geluk maar voor mij blijft het een hellige tijd.. ;(
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 10, 2013 5:03 am

Aargh, het lijkt me vreselijk om vroeger dan 7 uur te moeten opstaan x3 @Nadia; we hebben dezelfde tijden om naar school te gaan Very Happy

Ik kijk nog wel wat ik ga kiezen, maar momenteel word ik ermee dood gebombardeerd -.- En ik moet nog een of andere stageplek gaan zoeken bij iets wat ik later graag wil worden... Bij het bejaardetehuis stage lopen en dan zeggen: Tja, ik wil graag oud worden... Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 10, 2013 6:57 am

Ik moet helaas iedere dag al om 6:30 opstaan en om 8:00 op school zijn... en dan ben ik pas rond half vijf, kwart voor vijf thuis Sad Is echt slopend! Vooral nu ik vandaag en gisteren niet helemaal lekker was...
Wij werden er inderdaad ook mee dood gegooid dat we iets moesten kiezen. Het beste advies dat ik je kan geven is dat je niet alleen moet kijken naar wat je later wilt gaan doen, dit verandert namelijk bij iets van 95% van alle leerlingen nog mínstens één keer. Kijk gewoon naar wat je nú leuk vind en je kunt daarnaast nog proberen wat meer opties open te houden voor later, door zoals ik een vak erbij te doen dat je net wat moeilijker en minder leuk vind, maar weer even iets anders is dan al je andere vakken.

Wat vind je leuke vakken Naomi?

O en wij moesten inderdaad ook maatschappelijke stage doen. Ik ben naar een dierenasiel in de stad gegaan. Ik hou enorm veel van diertjes en het was er super gezellig! Echt een aanrader wat mij betreft Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristen

Tristen


Aantal berichten : 16
Reputatie : 0
Registratiedatum : 05-01-13
Woonplaats : Hier

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 11, 2013 12:13 am

Ik zit in VWO 3 en ik sta elke dag om 6:00 op en moet om 8:15 op school zijn. Dit jaar kies ik een vakkenpakket voor volgend jaar. Ik laat Frans dan vallen en hou Duits. Ik laat Scheikunde, Biologie, Natuurkunde, Aardrijkskunde, Economie en Wiskunde B, natuurlijk ook nog de vakken die je altijd hebt. Ik weet niet of ik informatica kies of Geschiedenis maar ik moet nog 1 van die twee kiezen. Jammer genoeg kan ik niet meer laten vallen, maar gelukkig kan ik Muziek de deur uitgooien Razz Ik laat tekenen ook vallen, niet dat ik dat niet leuk vind, maar ik houd er niet van om in opdracht iets te tekenen wat ook nog eens wordt becijferd. Ik ven nieuw hier en ik heb Wolfstory wel eens gezien, -niet gespeeld - dat kwam doordat ik niet begreep wanneer je een nieuw onderwerp moesten maken of hoe het precies ging, dus kan iemand van jullie mij vertellen wanneer je een nieuw onderwerp moet maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 11, 2013 2:25 am

@Tristen: Als ik jou was zou ik Geschiedenis kiezen, persoonlijk vind ik dat dit jaar (nadat ik dus heb gekozen) veel leuker en interessanter Smile Maargoed ik heb geen informatica, dus ik zou niet weten of dat leuk is Razz

Verder, je mag hier gewoon zomaar een topic ergens openen hoor! Je kunt met iemand afspreken dat je samen een topic doet of je wacht gewoon af wie er mee wil doen (dat moet je dan wel ff achter de titel zetten of hier aangeven trouwens Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristen

Tristen


Aantal berichten : 16
Reputatie : 0
Registratiedatum : 05-01-13
Woonplaats : Hier

Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 11, 2013 5:16 am

Ik zelf heet gewoon Anne, maar noem me maar Tristen omdat jij ook Anne heet, anders krijgen we dingen die door elkaar lopen en dan is het handiger als je me gewoon Tristen noemt, denk ik. Maar het maakt dus ook niet uit als je een beetje in het zelfde topic blijft hangen of moet je bij elke nieuwe gebeurtenis een nieuw topic aanmaken, want in andere rpg's dan heb je gewoon 1 onderwerp en in de eerste rea staat wat de regels zijn, welke clans/roedels/ groepen er zijn en een lijstje wat je moet invullen en dan kun je beginnen met de rpg en dan blijf je altijd in het zelfde onderwerp en wissel je nooit, dus voor mij is het soms wat onduidelijk wat ik nu moet gaan doen Razz Ik denk ook dat ik Geschiedenis kies. Ik heb alleen maar informatica gehad in de 1e en ik doe er nou niet echt heel veel mee ofzo en later doen we alles toch op onze phone en is een computer misschien wel ouderwets wie weet Razz en voor Geschiedenis sta ik ook een stuk beter, maar ik enk dat dat ook door de leraar komt in de 1e had ik namelijk veel slechtere cijfers en in 2e en 3e hebben we andere leraar en die geeft veel beter les.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onzin-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onzin-Topic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Voorstel-topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rpg Fairytales :: Algemeen :: The Lounge Room :: Chatbox-
Ga naar: