Rpg Fairytales
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 

 Ruzie ~ Oorlog

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Maeryn

Maeryn


Aantal berichten : 62
Reputatie : 0
Registratiedatum : 26-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Naast de buren

Ruzie ~ Oorlog Empty
BerichtOnderwerp: Ruzie ~ Oorlog   Ruzie ~ Oorlog I_icon_minitimezo feb 10, 2013 3:11 am

Helleuw mensen Very Happy
Ik dacht, ik zie behoorlijk veel dingen gebeuren hier, maar er begint nog niet echt een verhaallijn (een duidelijke) aan te komen? Misschien kunnen we dat een beetje uitwerken :3

Sowieso hebben we wat actieve leden nodig veel online zijn.
Mijn verhaallijn was een beetje like this:

De eens zo geordende wereld van Fairytales lijkt in elkaar te storten. Rhona, de leider van de elfen, komt binnenkort aan de macht, en gezien haar romance met de aankomende leider van de weerwolven zou het kunnen zijn dat de weerwolven een alliantie aangaan, wat voor de vampiers een tegenslag zou kunnen zijn als ze zich tegen hen keren.
De vampiers beginnen naar leerlingen te zoeken, waaronder een aantal met uitzonderlijke talenten...


Reageer er eventjes op, geef aan wat aangescherpt moet worden, etcetera :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Chocoladesnoepje

Chocoladesnoepje


Aantal berichten : 68
Reputatie : 0
Registratiedatum : 10-02-13

Ruzie ~ Oorlog Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruzie ~ Oorlog   Ruzie ~ Oorlog I_icon_minitimezo feb 17, 2013 6:45 am

Het is een mooie lijn, en het geeft zeker en vast ruimte tot vrijheid in je RPG-karakter. We kunnen alle kanten uit met de verhaallijn, en dat is altijd mooi. Mijn stem heb je. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.korraforum.tk
Maeryn

Maeryn


Aantal berichten : 62
Reputatie : 0
Registratiedatum : 26-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Naast de buren

Ruzie ~ Oorlog Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruzie ~ Oorlog   Ruzie ~ Oorlog I_icon_minitimema feb 18, 2013 4:57 am

Yes, dat was mijn bedoeling ^^ Ik heb geen zin in dat iedereen precies weet wat ie moet doen x3 Dan is het niet echt meer rpg, maar postjes typen volgens een bepaald pad dat al voor je is uitgestippeld x3 Tjah, zo ben ik ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristen

Tristen


Aantal berichten : 16
Reputatie : 0
Registratiedatum : 05-01-13
Woonplaats : Hier

Ruzie ~ Oorlog Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruzie ~ Oorlog   Ruzie ~ Oorlog I_icon_minitimeza feb 23, 2013 5:06 am

Ik stem ook voor, maar dan zit ik nog wel met de vraag, waarom start er dan een oorlog? Want ik snap wel dat de vampieren zich bedreigt voelen en dan opzoek gaan naar nieuwe talenten om hun verlies een beetje recht te trekken, maar dat betekent nog steeds geen oorlog, verder ben ik echt voor je idee! Eindelijk iets te doen. ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Maeryn

Maeryn


Aantal berichten : 62
Reputatie : 0
Registratiedatum : 26-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Naast de buren

Ruzie ~ Oorlog Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruzie ~ Oorlog   Ruzie ~ Oorlog I_icon_minitimeza feb 23, 2013 7:02 am

Dat moet nog een beetje aangescherpt worden x3 Maar iig zoiets dat de vampiers niet overwelmd willen worden, gaan rekruteren, en dat de anderen dat dan ook doen. Dan is het slechts een kwestie van wachten tot een van de partijen aanvalt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Louisa

Louisa


Aantal berichten : 57
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ja, heb ik.

Ruzie ~ Oorlog Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruzie ~ Oorlog   Ruzie ~ Oorlog I_icon_minitimezo feb 24, 2013 10:31 am

Meteen toen ik dit las, moest ik denken aan de eerste Wereldoorlog hahah het is natuurlijk niet echt te vergelijken maar het doet me er wel aan denken. Waarschijnlijk doordat ik laatst eenproefwerk over de eerste Wereldoorlog heb gehad ;3
Ik ben trouwens voor het idee! Ik ben wel in voor een beetje actie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ruzie ~ Oorlog Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruzie ~ Oorlog   Ruzie ~ Oorlog I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ruzie ~ Oorlog
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rpg Fairytales :: Algemeen :: Story Lines-
Ga naar: