Rpg Fairytales
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 

 Onzin-Topic

Ga naar beneden 
+5
Kaila
Louisa
Rhona
Raven
Elijah
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Elijah

Elijah


Aantal berichten : 12
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : 3e Prullebak links van jou.

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimema dec 24, 2012 12:11 am

Pleur hier al je verhalen en onzin maar neer Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimema dec 31, 2012 1:21 am

Hey allemaal,

aangezien ik zo niet een voorsteltopic kon vinden dacht ik dat ik me hier maar eventjes zou voorstellen, ik hoop dat dat ok is Smile
Ik ben Anne (hier Raven), ik ben 15 jaar oud, begin februari 16 en ik woon in het mooie Friesland. Ik woon samen met mijn ouders en mijn broertje (13), onze drie katten (Nouscka, Kira en Odo) en mijn twee ratten (Chase en Flinn). Ik hou heel veel van schrijven en lezen (Fantasy), RPG'en, chatten, films en series kijken (voornamelijk Fantasy en SciFi) en muziek luisteren.
Ik zit nu in het vierde jaar van het Gymnasium.

En... nou en ik hoop hier op dit forum nog lang gezellig te kunnen RPG'en en mee te mogen maken dat het een heel actief en goed forum wordt, want het thema spreekt me erg aan en de twee posts die er nu staan zijn (naar mijn mening Razz) van goede kwaliteit, wat elders wel eens anders is...

-----------------------------

Ik hoop dat jullie allemaal een hele fijne kerst hebben gehad en ik wou iedereen alvast even een heel fijn nieuw jaar wensen!


En nu maar een oliebollen bakken en Galactica kijken Very Happy

Groetjes, Anne
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimedi jan 01, 2013 5:26 am

Yay, doelloze films op TV Very Happy Net Pocahontas gekeken ^^
Welkom Raven Wink
Kun je misschien als ava een plaatje nemen van een Shapeshifter? Dat is makkelijker voor de mensen waarmee je post, dan hebben ze een beschrijving van je.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimedi jan 01, 2013 11:40 pm

Tuurlijk, ik zal het vanmiddag even veranderen, nu staat er hier een rij mensen achter me die ook willen computeren dus dat wordt hem niet Razz

Ooeeh ik vond Pocahontas ook altijd heel erg leuk! Then again... ik vond Barbie ook heel leuk XD

Quote Rhona: En aangezien ik geen staart zou krijgen kon ik de helft al niet vertellen.

haha da's echt een leuke zin! Ik heb nu al zin om te gaan posten, dus hou het topic goed in de gaten Smile


EDIT: ik heb m'n avatar veranderd! Ik wil er alleen ff bij zeggen dat hij hier wit haar heeft maar dat dat slechts geverfd is en dat hij in het echt zwart haar heeft. Hij is dus als wolf ook volledig zwart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimewo jan 02, 2013 5:09 am

Jeej ^^
Hoe heb je dit forum eigelijk gevonden? Pure nieuwsgierigheid :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimewo jan 02, 2013 11:57 pm

Nou ik wou zelf een tijd terug graag een eigen, gratis forum maken en toen kwam ik op actieforum terecht. Als je daar op de beginpagina bent en naar beneden scrolled kun je fora vinden die via die site zijn gemaakt (zie -> 'overzicht van fora' met een zoekbalk). Je klikt op 'Roleplay forums' en vervolgens op 'Fantastic-others' en dan staat die van jullie op de eerste pagina en er staat bij dat hij nieuw is.
Aangezien hij me wel de moeite waard leek heb ik me maar geregistreerd! En hoop dat nog veel meer mensen dat gaan doen want dan wordt het pas echt gezellig!

En ik heb trouwens het verzoek of het standaard lettertype misschien 12 mag zijn... ik vind het namelijk wel enorm klein anders en qua lay-out ziet dat er wat minder mooi uit... Maargoed ik weet niet wat jij vind Razz

Hey en Rhona, ken jij Elijah in het echt? Want dan vroeg ik me af of je misschien wist wanneer hij weer online zou komen? Dan kan ik namelijk ook verder in zijn topic Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimedo jan 03, 2013 5:13 am

Ow, cuwl ^^ Ik was al verbaasd :3
En ik zal Elijah wel even aansporen tot een post Wink Ik ken m idd in real life... Real life is ze een zij trouwens x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Elijah

Elijah


Aantal berichten : 12
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : 3e Prullebak links van jou.

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimedo jan 03, 2013 5:30 am

Who wants a topic with me ? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimedo jan 03, 2013 5:36 am

Ehm, Elijah, je hebt al een topic met Raven...
Misschien kun je daarop reageren?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Elijah

Elijah


Aantal berichten : 12
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : 3e Prullebak links van jou.

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimedo jan 03, 2013 6:00 am

Het is je misschien niet opgevallen, maar dat topic is voor andere vampieren bedoeld. Niet voor Shapeshifters.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimedo jan 03, 2013 6:11 am

Dan had je dat er duidelijk bij moeten zetten. Er staat nu 'open voor iedereen'. Misschien is het een idee om dat dan te veranderen in 'vampiers only.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimedo jan 03, 2013 8:16 am

@Elijah: het spijt me... ik kan die post altijd weer verwijderen. Maar aangezien er nergens staat dat het alleen voor vampiers was, sterker nog dat er staat dat het voor 'iedereen' is, had ik aangenomen dat ik onder 'iedereen' viel.
Maar persoonlijk lijkt het me wel leuk om er in verder te RPG'en, en als je dat niet wilt moet je waarschijnlijk nog wel een tijdje wachten voordat er een andere actieve RPG'er komt die een vampier heeft...
Maargoed, ik hoor wel wat je wilt! Smile


En nog bedankt voor het veranderen van het standaard lettertype! Dit leest veeeeel makkelijker Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimevr jan 04, 2013 4:34 am

Jeee Rhona alweer 10e post! *High-fived!* Zometeen dan alweer 2e pagina toch? Of staat het max. aantal berichten op 15 ofzo?
In ieder geval gaat 'ie lekker zo als we iedere dag lekker veel posten Very Happy En het is tot ook een vet leuk topic Razz

Maar wat vind je nou mooier, Rhoven of Race als shipname?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimevr jan 04, 2013 4:38 am

Hmm, Rhoven klinkt een beetje vaag... En Race lijkt nog steeds veel op Jace... Ik moet nog ff nadenken Razz Ik kijk wel even.
En idd, jeej, veel posten Very Happy

Had even een vraagje, als je op nog meer site's RPG't, misschien kun je ze dan ook naar deze site verwijzen :3 stiekem reclame maken clown
Of iig linkpartners, want daar heb ik er ook geen van Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimevr jan 04, 2013 4:44 am

Klinkt inderdaad apart XD Maar dan hoor ik jouw geniale ideeën nog wel Razz
En ik zal ff aan wat mensen vragen, maar ik kan je niet verzekeren dat ze daar interesse in hebben natuurlijk...

Weet je zo trouwens uit je hoofd waar het posts per pagina max. op staat?

Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimevr jan 04, 2013 4:48 am

Alvast dankjewel dan ^^

En nee, ik heb het ooit ergens zien staan, maar dat was waarschijnlijk niet belangrijk genoeg toen ik ermee bezig was x3 Volgens mij iets van... 12 fzo... Geen idee x3
Komen we vanzelf wel achter :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimevr jan 04, 2013 4:51 am

En we zijn er zojuist achter gekomen! 15 dus XD

En als je dat wilt zien/aanpassen moet je in het beheerderspaneel ff naar 'algemeen' gaan en dan zie je onder 'berichten en emails', 'configuratie' staan. Als je daar op klikt is het eerste wat je ziet 'berichten per pagina'. Smile Even zodat je het weet Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimevr jan 04, 2013 4:55 am

Ik heb het aangepast naar 10, ik haat lang scrollen x3 Persoonlijke voorkeur :3
Heb je zelf ook een forum? Dat je er zoveel over weet x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimevr jan 04, 2013 5:06 am

ik HAD een forum, maar die liep niet echt omdat er zo weinig mensen je forum vinden enzo Sad
Maar vandaar dat ik veel weet Razz Bovendien heb ik wel eens op fora van andere mensen geholpen die wel een beetje goed liepen Smile

En ik hou persoonlijk ook niet zo van scrollen dus dat komt mooi uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimevr jan 04, 2013 5:12 am

Oké ^^ Ik had eerst een forum, hotforum.nl/forum/idiala
Daar zitten wel een aantal mensen op, maar ik had eerder van dit forum gehoord en ik speelde een tijdje Wolfstory (geen groot succes voor mij x3) en toen dacht ik, why not? En tadaa, hier is het forum x3

POST ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimevr jan 04, 2013 5:17 am

Wow vet stoere banner heb je op dat andere forum zeg! Misschien ook zoiets hier doen, een beetje wat stoerder dan die hier nu is? Had je die andere zelf gemaakt of iemand anders? Als je hem zelf hebt gemaakt, met welk bewerkingsprogramma precies?

Jeee post! Ik ga direct lezen!
Ik weet trouwens niet of ik direct weer kan posten want we gaan zometeen eerst patatjes eten, maar anders zie je vanavond wel wat verschijnen! Kun jij ook later vanavond weer online? Rond acht uur zegmaar?

En hoezo pakte dat wolfstory niet goed voor je uit dan? Stomme andere RPG'ers ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimevr jan 04, 2013 5:21 am

Ik kan niet altijd online, heb meestal een acc die om 6 uur afsluit -.- maar nu heb ik boven het internet voor de vakantie, dus dat lukt wel (als ik niet zit te eten x3)

Ik heb ze beiden gemaakt, en deze wilde ik met kleur... Maar misschien kan er nog aan gewerkt worden Wink
Photofiltre, maar je moet dan wel ongeveer weten hoe het werkt x3 Vriendin heeft het een en ander uitgelegd Wink

Wolfstory was gwn... Ik was één van de vele, en mijn posts waren altijd wel iets van 3 regels, maar 'veel te kort'. Ik had namelijk geen 'boekwerk in post' x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimevr jan 04, 2013 5:28 am

Vervelend van die accu zeg...
vaak is juist op schoolweken de enige tijd dat ik achter de com kan na zessen... Ik denk niet dat ik het zou overleven met jouw computer Razz

O maar ik bedoelde ook niet dat deze er verkeerd uitzag hoor, alleen toen ik die andere zag was ik gewoon direct verliefd! Ziet er echt knap uit hoe je dat hebt gedaan Smile

'boekwerk in post Shocked Ze moeten hun boekwerk lekker ergens anders stoppen XD

En stoere post weer! Ik heb nu al zin om te gaan reageren Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimevr jan 04, 2013 5:30 am

Account, geen accu x3 Ik lijd aan iets wat mensen bij mij op school 'typaids' noemen... Beetje vaag maar o.O

Ik bewerk wel vaker. Vind het leuk om te doen, hoewel het soms een beetje faalt x3

En jeej ^^ Maak je dan een onderwerp bij de kliffen aan? ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitimevr jan 04, 2013 5:41 am

Ow haha sorry Razz Maar hoe kan je account nou uitvallen of het niet meer doen ofzo? Suspect

Jep ik zal het in de kliffen posten Smile

Trouwens, even over de post van Maeryn, mag je wel godmoden over mensen die niet perso zijn van een RPG'er, dus in dit geval haar stiefvader? Want ik had aangenomen dat dat ook niet mocht, omdat je dan over iedereen lekker kan vertellen wat ze allemaal aan het doen zijn en zeggen...
Ik bedoel je mag ze natuurlijk wel een kléin beetje godmoden, alsin dat je zegt dat ze er zijn of dat je je bestelling van ze krijgt, maar nu zegt Maeryn ook direct wat de man zégt enzo. Zélfs dat hij haar neersteekt...

Wou het gewoon ff weten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onzin-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onzin-Topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Voorstel-topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rpg Fairytales :: Algemeen :: The Lounge Room :: Chatbox-
Ga naar: