Rpg Fairytales
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 

 Onzin-Topic

Ga naar beneden 
+5
Kaila
Louisa
Rhona
Raven
Elijah
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimevr jan 11, 2013 7:24 am

Dan is het inderdaad handig als we je Tristen blijven noemen Razz
Ik ben inderdaad ook van andere RPG's gewend dat je in de beginpost een lijstje met een aantal gegevens invult. Het is was dus ook voor mij even wennen. Ik had aan Naomi (Rhona) voorgelegd dat we een aantal dingen in de beginpost zouden plaatsen. Daar kun je dus nu wat over vinden bij de regels, maar ik zeg het hier ook even:

- een titel: dus een kopje ín de beginpost (die moet nog toegevoegd worden in het lijstje bij de regels trouwens...)
- een lijstje met wie je een topic doet. Als je dat nog niet weet moet je er neerzetten dat ze naar je mogen PM'en of ze mee kunnen doen
- wat de rode lijn in verhaal is/waar het topic globaal over gaat
- tijd. NIET seizoen, want dat is voor het hele forum vastgesteld, maar of het zich in de nacht afspeelt of in de ochtend, etc.

Dit komt er allemaal bij de staan om het wat overzichtelijker te maken hier. En dus inderdaad wat duidelijker. Voornamelijk voor mensen die nieuw zijn Smile

Ik hoop dat je hier wat aan hebt? Goed dat je dit soort dingen vraagt trouwens want dan kunnen we daar aan werken natuurlijk!

En ik hoop voor je dat geschiedenis dan een beetje goed blijft gaan Wink


EDIT: we doen er trouwens ook niet meer aan dat een topic verplaatst wordt als de RPGperso's ergens anders heen gaan. Dus als het verhaal begint op de Kliffen dan blijft het topic daar staan óndanks dat het zich daarna misschien in The Petrified Forest afspeelt.
Alleen is het dan misschien wél goed om na te denken over het feit dat het niet handig is maar één post af te laten spelen op een bepaalde plaats en daarna ergens anders naartoe te gaan. Probéér dus dan ook een aantal posts te plaatsen op die positie Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimezo jan 13, 2013 2:07 am

Melding

Dames en Heren, ik wil jullie er graag op wijzen dat bij deze er een officele Shapeshifter Headquarters te vinden is onder het subforum 'Groups'! Ben jij een weerwolf of wil je er graag een worden? Kijk er dan snel even rond, want er staat veel interessante informatie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimezo jan 13, 2013 4:45 am

Djezus, het is weekend en m'n moeder vind dat ik alles moet gaan doen opeens x3 Huiswerk gelukkig al af :3
Hoeist aan jullie kant van de pc?
Ik heb maandag een hele dag vrij, studie dag Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimezo jan 13, 2013 6:31 am

Ik heb nu ook eindelijk alles gedaan... helaas is het weekend nu ook al weer voorbij Razz Vet veel te doen gehad zeg!
stoer dat je de hele maandag vrij hebt zeg! Ik heb woensdag maar tot 13:10 omdat we daarna toetsdag hebben, maar dat is niet echt heeeeeel bijzonder want ik moet wel gewoon vroeg op...

Hey Naomi had gezien dat je de knoppen bij het menu in het goede lettertype hebt gezet. Ik was al aan het zoeken naar dat lettertype maar kon hem zo niet vinden...
Maar je vind het idee dus wel leuk? Want ik vind het persoonlijk wel veel mooier staan dan het eerst was...
Alleen vond je die andere achtergrond niet mooier? Ik vond dit zo verschrikkelijk kaal...
En ik heb nu ook ineens niet meer mod-functies terwijl ik dat had aangezet Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimezo jan 13, 2013 6:49 am

Ik ga nog zoeken naar een achtergrond die een beetje past. Dat wordt wel even zoeken...
En about die mod-functies, dan kwam het er heel lelijk onder te staan o.O Ik kijk nog ff wat ik daaraan kan doen Wink
Zou je trouwens nog willen reageren? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimeza jan 19, 2013 7:59 am

ik heb het EINDELIJK echt even relaxed want ik had vorige week examentoetsen dus dat was even spannend. Ik zal in IEDER geval de drie wolven die mij hebben gePM't morgen even toevoegen aan de roedel en ik zal ook proberen te posten Smile

Hoe gaat het met iedereen? Louisa? Naomi?
Terug naar boven Ga naar beneden
Louisa

Louisa


Aantal berichten : 57
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ja, heb ik.

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimeza jan 19, 2013 8:54 am

Hier gaat het goed! Ik ben alleen wel moe want ik ben de afgelopen week slachtoffer geweest van de griep. Gelukkig voel ik me nu wel weer goed. Nou ja, moe dan Wink Gingen de examentoetsen goed? Smile Je mag trouwens wel Nadia zeggen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimezo jan 20, 2013 5:13 am

Jaj, gaat goed hierzo ^^
Veel toetsen die eraan komen... Maar ik heb goed geleerd Very Happy (... Misschien niet heeel goed, mrja x3)

@Nadia: Gelukkig ben je dan weer beter ^^

@Raven/Rhys: Zouden jullie pleaze willen reageren? :3 Ik ben ngal dood momenteel omdat ik eigenlijk niets kan x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Maeryn

Maeryn


Aantal berichten : 62
Reputatie : 0
Registratiedatum : 26-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Naast de buren

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimewo jan 23, 2013 5:51 am

Helleuw people ^^
Had iemand misschien zin om een toppicje met mij te doen? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimedo jan 24, 2013 5:45 am

MELDING

Omdat ik niet echt een 'meldingentopic' wil aanmaken, als ik het hier ff posten Wink
Jullie kunnen Louisa feliciteren met haar moderatorschap Wink Ze is sinds kort moderator van de vampiers omdat Elijah te weinig online is. Ze zal jullie toelaten in de groep als ze dat wil, en een homepage maken voor de vampiers. Tevens mag zij nu ook tanden uitreiken.
Gefeliciteerd What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimedo jan 24, 2013 7:50 am

Congrats Louisa!
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah

Elijah


Aantal berichten : 12
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : 3e Prullebak links van jou.

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimedo jan 24, 2013 9:44 am

En wel bedankt voor die mededeling.

Ik zit in mijn Eindexamen en kan niet de godganse dag online zijn. Ik heb ook schoolwerk te doen weet je?
Fijn dat dit gerespecteerd word.Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 43
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : In a storybook

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimedo jan 24, 2013 6:54 pm

Ik heb verder niet contact met je dus ik weet ook niet of Naomi het er nog met je over heeft gehad... Natuurlijk hebben we daar allemaal begrip voor, maar aangezien je eigenlijk al in geen tijd iets op het forum hebt gedaan en ook niet op je PM reageert denk ik dat de beslissing van Naomi om een nieuwe moderator te zoeken wel logisch is toch?
Dan kun je je gewoon nu blijven focussen op je examen (je had toch nog niet echt gepost ofzo dus je zult voor nu ook niet iets missen) en dan als dat klaar is en je weer zin hebt om hier te komen RPG'en, dan weet ik zeker dat er nog wel iets valt te overleggen met Naomi als je een beetje actief bent Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Louisa

Louisa


Aantal berichten : 57
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ja, heb ik.

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimevr jan 25, 2013 12:47 am

Dankjewel voor het moderatorschap en bedankt voor de felicitaties ;D
@Elijah succes met je eindexamen! Ik was niet van plan je 'plek in te nemen' (om het zo maar even te noemen, het klinkt namelijk nogal gemeen..) maar Raven en Naomi hebben wel gelijk. Je was weinig online en dat is volkomen logisch i.v.m. je examens. School gaat voor! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Admin
Rhona


Aantal berichten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-12-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Dáárzo

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimevr jan 25, 2013 2:27 am

Sorry Elijah, maar je bent hier niet echt online. Je gaf als excuus 'omdat er weinig mensen op zitten' maar de mensen die wel actief zijn hebben je wel nodig. Als je dan niet online komt draag ik het stokje over aan iemand die wel actief is en geeft om de kleine groep die hier wel rpg't.
Ik hoop dat jullie er allemaal respect voor hebben. Ik maak niet zomaar iemand moderator of verwijder diegene als moderator. Nadia ken ik, ik ken haar posten en ik weet dat ze actief blijft als ik haar dat vriendelijk vraag Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fairytales.actieforum.com
Maeryn

Maeryn


Aantal berichten : 62
Reputatie : 0
Registratiedatum : 26-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Naast de buren

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimevr jan 25, 2013 8:31 am

Congratz Louisa ^^
Btw, ben ik de enige of doen een aantal plaatjes het opeens niet meer? o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Louisa

Louisa


Aantal berichten : 57
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ja, heb ik.

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimedi jan 29, 2013 5:55 am

Hee (: sorry als het langer duurt voordat ik reageer op posts.. Ik heb het vermoeden dat mijn leraren niet weten dat ik ook nog een sociaal leven heb: bergen aan huiswerk. ): Nou ja, het kan dus even duren, sorry daarvoor!

X
Terug naar boven Ga naar beneden
Louisa

Louisa


Aantal berichten : 57
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ja, heb ik.

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 2:02 am

Waar zijn Raven en Rhys? Ik heb ze al een tijdje niet meer online gezien ):

De vampirepagina is trouwens klaar! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Maeryn

Maeryn


Aantal berichten : 62
Reputatie : 0
Registratiedatum : 26-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Naast de buren

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 05, 2013 5:08 am

Jeej, ik sta erbij Very Happy
En m'n naam is rood Cool
Question, komt iemand ooit nog online? x3 I mean Rhys en Raven bijvoorbeeld? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke

Sasuke


Aantal berichten : 47
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-01-13

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 11, 2013 9:32 pm

^^

Mheeh, nu twee uur tussenuur tot de volgende toets.. Daarna klaar voor vandaag -.-
Hekel aan de toetsweek
Terug naar boven Ga naar beneden
Maeryn

Maeryn


Aantal berichten : 62
Reputatie : 0
Registratiedatum : 26-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Naast de buren

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 12, 2013 4:36 am

Mwuhaha, ik over twee weekjes Razz haat aan die proefwerkweken x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke

Sasuke


Aantal berichten : 47
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-01-13

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 12, 2013 7:29 am

Idd, vervloek de bedenker daarvan -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
Maeryn

Maeryn


Aantal berichten : 62
Reputatie : 0
Registratiedatum : 26-12-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Naast de buren

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 12, 2013 11:52 pm

Good mooooooooooooring peeps ^^ Het begin van een nieuwe dag Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah

Elijah


Aantal berichten : 12
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : 3e Prullebak links van jou.

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimevr feb 15, 2013 8:16 am

Ik ga proberen om hier wat actiever te zijn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Chocoladesnoepje

Chocoladesnoepje


Aantal berichten : 68
Reputatie : 0
Registratiedatum : 10-02-13

Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 17, 2013 6:28 am

Goeieavond mensjes!

Me even voorstellen, Chocoladesnoepje, 19 jaar, boekenwurm. Ik ben de eigenaar van Korralicious (één van de partners hier), een site die opgericht is voor Nickelodeon. Ik ben al twaalf jaar bezig met schrijven van verhalen, gedichten en ook met scripten van sites.Ik schrijf ook aan een serie voor Nickelodeon, sinds een jaar, voor de rest ben ik compleet oninteressant.

Ik ben hier wat aan het rondneuzen, en als jullie erin geïnteresseerd zijn, dan wil ik best wat tips geven om het hier aangenamer en drukker te maken, want ik geloof dat het hier een beetje stiller is dan jullie graag zouden zien? Ik zie echter kansen in de site, en mijn staff ziet die ook, want anders waren Korralicious & Fairytales nu geen partners geweest. Don't give up!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.korraforum.tk
Gesponsorde inhoud





Onzin-Topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin-Topic   Onzin-Topic - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onzin-Topic
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Voorstel-topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rpg Fairytales :: Algemeen :: The Lounge Room :: Chatbox-
Ga naar: